kindeleemsp

Alla inlägg den 25 juli 2014

Av Kindelee Msp - 25 juli 2014 16:00

Hellöj idag så fick jag en onödig komentar av min blogg om det var några som gillat min blogg och hur många läser min blogg  här får ni se en bild    som jag skrev det spelar ingen roll det har bara gåt 2 dagar sen jag skaffade denna blogg  och jaf förväntar inte att jag ska få 100 stycken läsare då   jag är glad iaf att jag skaffade denna blogg och att nån där läser och ser på klippen som kommer komma nån gång efter sommar lovet   om typ en månad eller nåt kanske jag har 30 lärare eller nåt man vet alldrig  denna blogg är för jag tycker det är kul att blogga och det betyder allt om ni läser min blogg   Ha det bra så ses vi i nästa blogg inlägg   //kindelee

Av Kindelee Msp - 25 juli 2014 14:45

  Hellöj mina fina bloggläsare har nyss kommit ifrån stranden var jätte varmt i vattnet   och ofc att jag åt glass också! ska se på lite youtube nu   förlåt för en kort inlägg men är skit trött. kom ihåg att kolla in tävlingen imorgon   ni har kanske en tur att vinna    det var allt för mig idag ha det en rolig fredag    //Kindelee

Av Kindelee Msp - 25 juli 2014 11:15

 Hellöj Hellöj Kalkoner   Idag är det skit varm asså OMG jag dör av hättan  men idag så ska jag till stranden ska bli kul tror jag   snart kommer min syrra hit ska bli lite roligare men också jobbigt för man får nästan inte göra nåt ifred   sen är jag avstängd på msp så ni vet  jag blir ofta det kan man tycka hehehe.. vet inte vad jag ska skriva mer   men ska titta på lite youtube medans jag väntar tills vi ska åka   Nästa dag kommer det en tävling   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hellöj mina blogg läsare denna blogg kommer vara med tävlingar och massor med skoj :D denna blogg är en msp blogg och en vanlig blogg (: kommer skriva nya inlägg när jag får tid

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbook


Ovido - Quiz & Flashcards